Jäseneksi hakeminen

Arvoisa lukija

Tältä sivulta löydät lomakkeen, jolla voit hakea seuran jäsenyyttä. Tottakai voit hakea sitä myös täysin vapaasti omalla vapaamuotoisella hakemuksella. Muistathan perustella hakemuksesi hyvin, jolloin sen käsittely on aina nopeampaa ja joustavampaa. Ennen hakemuksen täyttämistä pyydämme Sinua tutustumaan seuran sääntöihin sekä toimintaohjeisiin, jotka löytyvät myös näiltä sivustoilta.

Seura odottaa Sinun olevan aktiivinen sekä osallistuvan kaikkiin yhteisiin toimintoihin mahdollisuuksien mukaan. Seuran toiminnasta saat tietoa johtokunnan jäseniltä, kotisivuilta sekä Ruovesi-lehden seuratoiminta-palstallta. Seuraathan niitä aktiivisesti!

Voit tehdä myös. toivomme niin, palautteita, esityksiä ja toivomuksia johtokunnanlle. Osallistumalla seuran yleisiin kokouksiin olet myös vaikuttamassa seuran toimintaan.

Koejäsenyys on myös mahdollista, mikäli sitä haluaa hakea. Koejäsen maksaa vuotuisen jäsenmaksun ja on oikeutettu osallistumaan metsästykseen seuran mailla. Koejäsenyys on mahdollinen vain kahden vuoden ajan, jonka jälkeen pitää joko hakea jäsenyyttä tai luopua koejäsenyydestä.

Huom!
Jäsenyyttä hakiessa on hyvä olla kahden seuran jäsenen suositus tai joku seuran johtokunnan jäsenistä voi suositella hakijaa.

Maksut vuodelle 2020:

Jäsenmaksu: 50 €
Liittymismalsu: 450 €
Nuorten (alle 20v.) liittymismaksu on 20% aikuisen liittymismaksusta eli nyt 90 €.

Liittymismaksun suuruus pienenee mikäli jäsen tuo tullessaan seuralle maata yli 10 ha.

Tervetuloa ja hyviä jahtipäiviä!

Johtokunta

Tällä lomakkeella voit hakea seuran jäsenyyttä.