Peijaiskuvia 2019

Peijaisten valmistelua pe 8.11.2019

Peijaiset la 9.11.2019 Kalettoman majalla. Lisää kuvia Metsästys sivulla

Kutsu hirvipeijaisiin, jotka pidetään Kalettoman majalla la 9.11. klo 14-16.

Luvassa on hirvestä valmistettua rosvopaistia sekä perusnasta ja juureksista valmistettuja nyyttejä, lisäksi on emäntien kahvitarjoilu. Sauna laitetaan lämpiämään illansuussa ja halukkailla on mahdollisuus saunoa ja tutustua remontoituun alamajaan.

Tervetuloa maanvuokraajat, jäsenet perheineen ja metsästysseuran toiminnasta kiinnostuneet maistamaan rosvonpaistia klo 14-16 välisenä aikana. Erityisesti myös nuorisoa toivotaan mukaan. Haitarimusiikista vastaa Mikko Lindell. Luvassa on myös Eero Lahtisen tekemä kuvavideo tämän vuoden hirvenmetsästyksestä.

Historiikit jaetaan myös peijaisissa ennakkotailausten mukaan ja muutama ylimääräinen voidaan myydä myös myydä peijaisissa. 80 sivuisen historiikin hinta on 15 euroa.

Naisten saunavuoro on ensin klo 16 alkaen ja miesten vuoro naisten jälkeen.

Pukeutukaa lämpimästi sään mukaan. Ota oma pyyhe mukaan ja omat saunajuomat. Taskulamppu on myös hyvä lisävaruste illan pimetessä.

Nähdessänne maanvuokraajia, niin kutsukaa heitä perheineen peijaisiin!

Hirvimiehet tulevat peijaisiin todennäköisesti suoraan metsältä metsästyskamppeissaan, joten asu on vapaa näissä peijaisissa.

Peijaisten teltan pystytys- ym. järjestelyiden talkoot pidetään majalla pe 8.11. klo 16.

Tervetuloa!

johtokunta

Kutsu hirvipeijaisiin, jotka pidetään Kalettoman majalla la 9.11. klo 14-16.

Naisten saunavuoro on ensin klo 16 alkaen ja miesten vuoro naisten jälkeen.

Nähdessänne maanvuokraajia, niin kutsukaa heitä perheineen peijaisiin!

Tervetuloa!

johtokunta