Riistastipendit

Lukio                  Tomi Viiki
Yläkoulu            Olli-Pekka Mähönen
Alakoulu           Ville Haapala.

Metsästysseura onnittelee lämpimästi stipendien saajia!

Metsästysseura päätti aloittaa vuonna 2007 Riistastipendien jakamisen kirkonkylän koulun eri oppiasteilla alla olevan ilmoituksen mukaisesti. Stipendi tullaan jakamaan jatkossa vuosittain.

RUOVEDEN METSÄSTYSSEURA RY ILMOITUS

Ruovesi 11.03.2007

Ruoveden kunta

Sivistysosasto

RIISTASTIPENDIN JAKO OPPILAILLE

Ruoveden Metsästysseura ry on päättänyt aloittaa RIISTA-stipendin jakamisen Ruoveden yhteiskoulun ja lukion oppilaille keväästä 2007 alkaen.

Stipendejä jaetaan yksi (1) kappale ala-asteella, yläasteella ja lukiossa eli yhteensä kolme (3) stipendiä.

Stipendien jaosta päättävät kunkin kouluasteen opettajat kokouksessaan.

Stipendi jaetaan oppilaalle, joka on osoittanut erityistä kiinnostusta riistanhoitoa, riistaruokien laittamista tai metsästystä ja luonnossa liikkumista kohtaan. Stipendi voidaan myöntää myös menestymisestä koulussa pidetyssä luonto-aiheisessa kilpailussa opettajien harkinnan mukaan.

Stipendit jaetaan kunkin kouluasteen päättäjäistilaisuudessa muiden stipendien jaon yhteydessä.

Koulu ilmoittaa stipendien saajien nimet viimeistään viikkoa ennen jakotilaisuutta Ruoveden metsästysseuralle, joka toimittaa jaettavat stipendit kouluasteille.
Vuonna 2013 jaetaan vielä poikkeuksellisesti yksi lisästipendi Ruoveden Metsästysseuran 60-juhlavuoden kunniaksi. Stipendi on nimeltään Juhlastipendi.