Metsästysseura 70-v. hirvipeijaiset

Suuri Kiitos,

Ruoveden Metsästysseura kiittää 70-vuotisjuhlaan osallistujia ja saamistaan huomionosoituksista!

70-vuotisjuhlat ja hirvipeijaiset kruunasivat meidän tämän vuoden riistankäsittelytilan onnistuneen rakennushankkeen. Kiitos osallistumisesta maanvuokraajille, jäsenille, naisjaostolle, naapuriseuroille, yhteistyökumppaneille, kyläläisille ja kutsuvieraille. Meitä oli paikalla yli 150 henkeä, hienoa!

Kiitos myös Arto Merisalolle varsin kattavasta Ruoveden historian ja tulevaisuuden näkemysten esityksestä. Arton puhe löytyy alempaa olevasta linkistä. Kiitos artisti Jipulle ja pianisti Benjamille esiintymisestä. Kiitos Seppo Heikkosen yhtyeelle tanssimusiikista.

Kiitos talkoolaisille järjestelyistä ja erityisesti naisjaostolle tarjoiluista ja erityiskiitos Marja Kekille Hirvikeitosta, se sai laajasti kehuja. Marja on keittänyt hirvikeiton seuran peijaisissa jo 35 vuoden ajan!

Onnistuneet juhlat toivat iloa arjen harmauteen ja katkaisivat marraskuun pimeyden!

Mennään tästä eteenpäin kohti joulua!

Johtokunta

Peijaisten valmistelemista pe.10.11. perunateatterin ensi-ilta näytöksellä. Alla kuva ja hiljalleen lisää! Juhlat pidettiin ja hyviksikin havaittiin. Hirvikeitto oli maukasta ja booli perinteistä. Kiitos taas kerran Marjalle hirvikeitosta! Ansioituneita palkittiin Riistanhoitoyhdistyksen ja Pohjois-Hämeen riistakeskuksen toimesta. Seura palkitsi vielä erikseen ahkeria jäseniään. Jippu lauloi kolme laulua ja vangitsi juhlayleisön. Arto Merisalo piti Ruoveteä hyvin luotaavan ja osuvan juhlapuheen. Tanssijalkakin pääsi lopuksi näyttämään parastaan. Juhlaan osallistujia oli hienosti noin 150 henkeä!
Lisää kuvia jaoteltuina löytyy Peijaiset 2023 sivulta.

Arto Merisalon puhe löytyy tästä linkistä.