Vuosi 2021

julkaistu 1.9.2021

Riistanhoitotyötä 31.8.

Pökkölän riistapelto muokattiin ja siihen kylvettiin 100 kg rukiinsiementä 8 miehen voimin ja välillä täytyi korjata traktoriakin. Syysrukiin oras on maittavaa evästä monille riistalajille niin syksyllä kuin aikaisin keväälläkin.

Kiitos Marko Aaltoselle, Jouni Hassiselle, Tapani Niskoselle, Heikki Korpelalle, Arvo Harjajärvelle, Matti Pulakalle, Pekka Aallolle ja Timo Saloselle!

Rukiin kylväjät vasemmalta Heikki Korpela, Arvo Harjajärvi, Matti Pulakka, Pekka Aalto ja Timo Salonen. Kuvasta puuttuu toista traktoria korjaamassa olleet Marko Aaltonen, Jouni Hassinen ja Tapani Niskonen.

Supiloukkuja saatavilla!

Timo Ruokkeinen valmisti talven aikana 9 supiloukkua, joista 1 loukku toimitetaan supiongelman vuoksi maanvuokraajan koettavaksi ja 8 loukkua jaetaan jäsenille.

Kiitos Timolle loukkujen valmistuksesta!

Loukut jaetaan varausjärjestyksessä 1 kpl / jäsen ja jäsen sitoutuu aktiiviseen supipyyntiin ja loukkuja voidaan vaihdella tarpeen mukaan jäsenten kesken. Varaa loukku Timolta p. 0443762951. Pyynnistä vapautuvat loukut voitte vaihdella jäsenten kesken tai palauttaa ne Lasse Koivuselle p. 0400771591 ja Lasse jakaa niitä edelleen seuraaville halukkaille. Mainosta mökkiläisille, että voit tuoda loukun myös heidän avuksensa. Ota myös nuorisoa mukaan loukkupyyntiin.

Timo R ja viimeisenpäälle tehdyt supiloukut!

Hyvää Uuutta Vuotta 2022!

Tämä kesällä valmistettu "Sputnik 1" ei lähde uutena vuotena maata kiertävälle radalle, vaan jatkaa palveluaan Pökkölän riistapellon ruokintapaikan riistaviljavarastona.

Kiitos kaikille riistanhoitotyötä tehneille jäsenille ja maanomistajille. Maanviljelijöiden riistapellot olivat isossa roolissa alueen riistanhoitotyössä.

Kiitos kaikille kuluneesta vuodesta ja yhteistyöstä! Menestyksellistä uutta vuotta kaikille maanvuokraajille, kyläläisille ja jäsenille!

Toivottaa metsästysseuran väki.