Metsästysseura 65-v, hirvipeijaiset

Kiitos teille kaikille, jotka osallistuitte Ruoveden Metsästysseuran 65-vuotisjuhlaan ja hirvipeijaisiin!

Ohjelma meni suunnitelman mukaan ja paikalla oli väkeä mukavasti yli 100 henkeä. Erityisesti kiitos myös teille kaikille, jotka osallistuitte järjestelyihin ja loppusiivoukseen. Kiitos naisille maittavista tarjoiluista!

Mitä parhaimmat onnittelut ansiomerkkien- ja huomionosoitusten saajille!

Juhani Sillanpää teki mukavan jutun Ruovesi-lehteen ke. 21.11. ja lisäksi alla on kuvia juhlasta.

johtokunnan puolesta Veijo Pessi

Kutsu

Ruoveden Metsästysseura ry kutsuu maanvuokraajat, seuran jäsenet ja naapuriseurat perheineen

Metsästysseuran 65-vuotisjuhlaan ja peijaisiin Ruoveden Urheilutalolle lauantaina 17.11.2018 klo 18.00.

Liitteenä on tarkempi kutsu ja ohjelma. Juhlapuhujana on Timo Vesanto, metsän- ja luonnonhoidon asiantuntija, Suomen metsäkeskuksesta ja puheen aihe on riistametsänhoito osana tavanomaista metsätaloutta painottuen metsäkanalintujen elinympäristöihin.

Tulkaa mukaan koko perheen voimin ja tulostakaa kutsua myös maanvuokraajille ja houkutelkaa heitäkin joukoin mukaan.

Sydämmellisesti tervetuloa!

Johtokunta