Ruoveden Metsästysseura harjoittaa

2. riistanhoito- ja luonnonsuojelutoimintaa

3. metsästysampumaurheilua

4. kenneltoimintaa

Seuralla on n. 6000 ha vuokrattuja metsästysmaita, n. 100 jäsentä ja metsästysmaja Kalettomanjärven luonnonkauniilla paikalla.

Valstuullista metsästystä ja riistanhoitoa jo vuodesta 1953 lähtien.

Haluatko hakea Ruoveden Metsästysseuran jäsenyyttä!

Jäsenyyttä hakiessa on hyvä olla kahden seuran jäsenen suositus tai joku seuran johtokunnan jäsenistä voi suositella hakijaa.

Maksut vuodelle 2023:

Jäsenmaksu: 70 €
Liittymismalsu: 700 €
Nuorten (alle 20v.) liittymismaksu on 20% aikuisen liittymismaksusta eli nyt 140 €.

Liittymismaksun suuruus pienenee mikäli jäsen tuo tullessaan seuralle maata yli 10 ha.

Alla on lomake jäsenhakemuksen tekemiseen, mutta lue ennen lomakkeen täyttämistä tietosuoja henkilötietojen lähettämisestä sähköpostilla. Lomakkeen tiedot välittyvät sähköpostilla seuran puheenjohtajalle ja kotisivujen vastuulliselle ylläpitäjälle.

Voit myös täyttää tästä liitteestä tulostettavan jäsenhakemuksen ja lähettää sen postin välityksellä. Veijo Pessi, Samoilijankatu 33, 33580 Tampere.

Jäsenhakemus

Jäsenhakemus Ruoveden Metsästysseura ry:lle

Haen kunnioittavasti Ruoveden Metsästysseura ry:n jäsenyyttä. Mikäli jäsenhakemukseni hyväksytään, sitoudun noudattamaan seuran sääntöjä ja päätöksiä, hyviä metsästystapoja ja osallistumaan riistanhoitotyöhön ja muuhun seuran toimintaan.

Lisätietoja jäsenyydestä antaa Veijo Pessi p./wa. 0503090321, veijo.pessi@gmail.com tai johtokunnan muuta jäsenet.

Täytä hakijan tiedot:

Metsästyskortti
Ampumakoe suoritettu
Omistatko maata seuran alueella tai seura alueeseen välittömästi liittyen

Henkilötiedot lomakkeen sähköposti-ilmoituksissa

Kun sivustolla käytetään suojattua HTTPS-tilaa (osoiterivillä näkyy etuliite https://), lomakkeella voi kysyä myös henkilötietoja turvallisesti. Sivuston suojaus ei kuitenkaan yletä sähköpostiin. Tämän lomakkeen vastaukset lähetetään sähköpostitse, ne altistuvat mahdolliselle tietoturvaloukkaukselle.

Mikäli henkilötietoja kuitenkin lähetetään sähköpostitse, lomakkeen vastaajan tulee olla tästä tietoinen.

Lue lisää: https://tietosuoja.fi/henkilotietojen-kasittely