Lasten kalastustapahtuma

Lasten kalastustapahtuma Laivarannassa 16.5.2018. Mukana oli 120 koululaista.

Kalastustapahtuma koululaisille Laivarannassa 16.5.2018. Kalastusta harrastavia rastipisteiden vetäjiä tarvitaan mukaan.

Ruoveden-Kuoreveden kalastusalue järjestää kalastustapahtuman koululaisille Ruoveden Laivarannassa ke. 16.5. klo 9-15.00. Järjestäjän yhteyshenkilö Taisto Lumme, taistolumme@wippies.fi , p. 0400 697436. Ritoniemen kalastuskunnan järjestelyvastuu on Erkki Viikillä. Rastityyppinen kalastustapahtuma: Ruoveden kahdelle alakoulun luokalle, suljettu tapahtuma, opettajat mukana valvomassa oppilaita. Tapahtumarastit: onginta, katiska- ja verkkokalastus, kalantunnistus, kalankäsittely, laituri pilkki, kalaretkien suunnittelu, kalakortti peli/tunnistus, virveli heitto harjoitus, ruokailu. Erkki Viiki pyytää mukaan RSM:n kalastusta harrastavia jäseniä rastipisteiden vetäjiksi. Seura saa pienen korvauksen rastipisteiden vetäjistä. Ilmoittaudu Erkille p. 0407356232.