Pilkkikilpailut 2011

Kevään 2011 pilkkikilpailut pidettiin Kalettomalla launataina

16.4.2011 alkaen

Katsokaahn noita kalamääriä!

Miika Kojola                       59Jani Keskinen                     48Reino Palmroth                   32Juho Paloviita                     30Lauri Vilmunen                  21Eero Mikkola                      14Risto Rikala                        10Erkki Siitonen                     9Kari Paloviita                      9Matti Seppänen                  9Timo Ruokkeinen               6Samppa Keskinen               4Pekka Moskari                    4Erkki Viiki                          2Tatu Kekki                          1 Kiertopalkinto:                   Noora Kojola
Pienin kala, pysti:               Irene SiitonenSuurin kala, pysti:               Miika Kojola

Hallitus

Pilkkikilpailut Kalettomalla 29.3.2009Sää oli pilvinen ja lämpötila oli nolla-asteessa. Lunta satoi hivenen verran koko kilpailun ajan. Teeret pitivät välillä kevätlaulujaan ja muutama joutsen lensi lammen ohitse. Jäällä oli paikoitellen vettä liki 10 senttiä, joka vaikeutti myös itse pilkkimistä. Osanottajia oli kuitenkin yli 20 henkeä innokkaana paikalla. Kala vaan ei ollut syönnillään ja pienelläkin kalamäärällä sijoittui mukavasti. Kaikki kalan avannosta ylös narranneet pilkkijät palkittiin. Muutama kokenutkin pilkkijä jäi tällä kertaa ilman saalista. Kiitokset kaikille osanottajille ja ensi vuonna uudestaan. Tuloksia:

Maanvuokraajat
Lauri Vilmunen
Pienin kala
Tomi Viiki

Miika Kojola ja kisan suurin kala
Tulosten selvittämistä odotellaan
Reino Palrmoth ja Pirjo Heinonen
Pienin kala näyttää kädessä aika isolta!