Ampumarata

Ampumaradan siivoustalkoot 7.6.2018, mukana 13 talkoolaista ja siistiä tuli!

Ampumaradan kunnostustalkoot to. 7.6. klo 17.00 alk.

Kunnostetaan näyttötaulut, ampumapaikat, siivotaan ympäristö, niitetään vesat ja heinikko. Ota vasaroja, sahoja, nauloja, viikatteita, raivaussahoja, omat eväät... mukaan.

RMS saa palkkion kunnostuksesta talkooporukan koon ja aikaansaannoksen mukaan, joten joukolla talkoisiin ja ota myös nuoriso mukaan.

Ampumakokeiden valvontavuorot, harjoitusammunnat ja tulevia kilpailuita ampumaradalla.

1. Ampumakokeiden valvontavuoro RMS:lla la. 11.08. ja la. 22.09. varapäivä, valvojiksi tarvitaan 3-4 ampumakokeen valvojiksi nimettyä jäsentä.

2. RMS:n hirviharjoitusammunnat  keskiviikkoina 4.7. – 19.9 klo 17.00 alkaen Pekka Leinosen johdolla. Harjoitusammunnat lopetetaan keskiviikoina 4.7., 12.7. ja 19.7. klo 18.30, koska Pyynikkilän kesäteatterin esitykset alkavat klo 19.00. Viimeisenä harjoituspäivänä 19.9. pidetään hirviseurueen kilpailu (4+10 ls.). Hirvijaosto pyytää jokaista hirviseurueen jäsenten osallistumaan harjoitusammuntoihin!

3. RMS avoin haulikkokilpailu ti. 14.8. klo 17:00. Tuntia ennen nuorisolla mahdollisuus kokeilla lajia!

4. RHY:n haulikkomestaruusammunnat to. 16.08 klo 18.00.

5. RHY:n hirvimestaruusammunnat sunnuntaina 9.9 klo 13.00.

6. RMS avoin hirvikilpailut 23.9. klo 17.00. Tuntia ennen nuorisolla mahdollisuus kokeilla lajia!

Liitteenä on RHY:n toimintakalenteri v. 2018, josta näet tarkemmin tietoja ampumakokeiden, metsästäjätukintojen koulutuksien, metsästäjätukintojen, Pyynikkilän kesäteatterin aikatauluista.

Noudata aikarajoituksia, ampumaradan sääntöjä, turvallisuutta ja siivoa jälkesi.